آدامس با طعم کروکودیل

متن مرتبط با «متاسفم چاوشی» در سایت آدامس با طعم کروکودیل نوشته شده است

متاسفم!

  • نیلوبلاگ

    من از همون دسته آدم های مزخرفی هستم که جای اینکه دیگران را بخاطر کارهای بدشان (که لازم است تنبیه شوند) تنبیه کنم، خودم را تنبیه می کنم. درحالی که من همین آلان، پیش پای تنبیه کردنم از همان آدم زخمو جراحتی سخت و عمیقی خوردم. من! آدم تنبیه کردن های خود بجای دیگرانی که تنبیه حقشان است، هستم!...

    ادامه مطلب